W dniach 7-10 lutego w Starachowicach rozpocznie się proces doręczania decyzji podatkowych na rok 2025 oraz powiadomień dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Celem procedury jest dostarczenie mieszkańcom istotnych informacji związanych z obciążeniami podatkowymi. Warto zaznaczyć, że doręczania podejmą pracownicy Urzędu Miejskiego, a cały proces potrwa do 28 lutego. Wraz z decyzjami trafi do mieszkańców również nowe wydanie Starachowickiego Biuletynu Samorządowego.
Procedura doręczania decyzji oraz zawiadomień obejmie cały teren miasta, co stanowi ważny krok w informowaniu obywateli o ich obowiązkach podatkowych i wysokości opłat. Pracownicy urzędów będą dostarczać jedynie pisma, a ich zadaniem nie jest pobieranie jakichkolwiek opłat. Mieszkańcy powinni być świadomi, że nie należy przekazywać pieniędzy osobom doręczającym dokumenty.
W ramach tej samej akcji, mieszkańcy Starachowic otrzymają również Starachowicki Biuletyn Samorządowy, rozbudowany informator na 20 stronach, który dostarczy informacji o przesłankach miejskich projektów, działaniach inwestycyjnych oraz ważnych numerach telefonów. Zawarte w nim będą również aktualne terminy naborów do szkół i przedszkoli oraz istotne informacje dotyczące kultury i mobilności w mieście. Otrzymanie biuletynu ma na celu dalsze wsparcie mieszkańców w orientacji w lokalnych sprawach oraz lepsze zaangażowanie w życie miasta.
Źródło: Urząd Miasta Starachowice
Oceń: Rozpoczęcie doręczania decyzji podatkowych oraz zawiadomień o opłacie za odpady w Starachowicach
Zobacz Także